Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi “spletna trgovina Serving”) upravlja podjetje Serving d.o.o., Polena 10, 2392 Mežica. Podjetje Serving d.o.o. je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Serving d.o.o.). Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med podjetjem Serving d.o.o. in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe Serving d.o.o. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Dostopnost informacij

Kupcu zagotavljamo dostopnost informacij še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba. Informacije, ki so vam vedno dostopne:

  • podatki o podjetju Serving d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktni podatki, ki vam omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti artiklov ter rok veljavnosti podatkov,
  • dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi za nakup na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje in stroške dostave (način, kraj in rok dostave),
  • cene, so jasno in nedvoumno določene ter prikazane z in brez davka, stroški morebitne dostave in druge dajatve, ter rok veljavnosti podatkov,
  • načini plačila in prevzema artikla, ter rok veljavnosti podatka,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Pravica do odstopa od nakupa

V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko izpolnite na obrazcu v spletni trgovini (Reklamacije in servis- prekinitev naročila) ali pošljete obvestilo z nedvoumno izjavo po e-pošti info@servingdoo.si. 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

Obrazec za vračilo blaga lahko dobite tako, da nam pošljete e-poštno sporočilo na info@servingdoo.si.

 

 

Postopek nakupa

Izdelke iz naše ponudbe lahko enostavno naročite tako, da oddate povpraševanje:

  • preko spletne trgovine,
  • preko telefona +386 (0)2 82 15 125 – od ponedeljka do petka med 8. in 15. uro
  • preko e-pošte info@servingdoo.si

Naročene izdelke vam pošljemo na naslov, ki ga navedete ob oddaji naročila, lahko pa jih tudi osebno prevzamete (plačilo ob prevzemu ni možno). Če izdelka ni na zalogi, vas obvestimo preko telefona ali preko e-pošte.

 

Naročila preko spletne trgovine

naročilo lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu

1. korak: izberite izdelke in jih dodajte v košarico

2. korak: sledite navodilom, ki se vam izpisujejo na korakih naročila in nakup zaključite z oddajo povpraševanja

3. korak: ob zaključku nakupa boste prejeli e-pošto, ki potrjuje oddano povpraševanje

V skladu s preetim povpraševanjem vas bomo kontaktirali s prilagojeno ponudbo glede na oddano povpraševanje

Najnižja vrednost naročila ni določena.

Če imate pri nakupu kakršnekoli težave (izguba gesla, napačna izbira izdelkov ipd.), nam pošljite e-pošto z opisom problema.

 

Naročila preko telefona

Naročilo lahko oddate od ponedeljka do petka med 8. in 15. uro.

1. korak: pokličite nas na telefonsko številko

2. korak: zaupajte nam seznam in količino izdelkov

3. korak: s prodajno službo uredite vse potrebno za sklenitev kupoprodajne pogodbe

 

Naročila preko e-pošte

Naročilo lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu.

1. korak: pošljite nam povpraševanje na info@servingdoo.si

2. korak: v e-poštnem naslovu nam zaupajte seznam in količino izdelkov

3. korak: na e-poštni naslov, s katerega boste poslali povpraševanje, boste prejeli e-pošto, ki potrjuje nakup in povzema vsebino nakupa.

 

 

Dostava in načini plačila

 

Dostava

 

Način in stroški dostave

Stroški dostave in priprave izdelkov za dostavo so izpisani v postopku naročanja in so dokončni. Dostavo vršimo z dostavno službo GLS ali Pošte Slovenije. Kurir dostavne službe vas bo predhodno kontaktiral in z vami uskladil čas dostave.

Za večje izdelke se izvede dostava v režiji podjetja Serving ali z večjo logistično službo.

Možen osebni prevzem na sedežu podjetja Serving.

Pomembno:

• ob naslovu nam posredujte še številko mobilnega in stacionarnega telefona

• Možen je tudi osebni prevzem na sedežu podjetja, ni pa možno plačati ob prevzemu

Pri izračunu smo že upoštevali našo najboljšo ceno, kar pomeni, da so v spletni trgovini navedene cene fiksne. Zagotavljamo prvovrstne artikle.

Plačilo ob prevzemu ni možno.

Dostava 

Artikli gredo na pot v najkrajšem možnem času in bodo dostavljeni praviloma v roku od 5 do 10 delovnih dni od datuma, ko na vaš elektronski naslov prejmete potrdilo o prejemu naročila, če ni drugače določeno, v primeru težje dobavljivosti blaga pa se ta rok lahko podaljša. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo zato se lahko čas dostave v teh primerih podaljša. Posebne zahteve lahko vpišete v polje “komentarji” v postopku naročanja. Sproti vas bomo preko spletne trgovine in e-pošte obveščali o poteku naročila.

Pri dobavi artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Če ponudnikov dobavitelj dobave ne more izpolniti, ponudnik o tem obvesti kupca, takoj ko je to mogoče in zavrne naročilo kupca. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati.

Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave blaga. Morebitna že opravljena vplačila ponudnik vrne kupcu.

Ponudnik ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja artiklov zaradi vojne ali civilnih nemirov, stavk, prenehanja dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali drugih primerov višje sile.

Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preverijo istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj bo s tem zagotovljeno, da bodo naročeni artikli izročeni pravemu naročniku. Ob prevzemu kupec s podpisom potrdi količino in kakovost naročenih artiklov.

Ponudnik ne krije stroškov, nastalih ob morebitni zamudi dostave artiklov. Prav tako ne krije stroškov v primeru izgube artikla ali nedostavljenega artikla. V primeru predhodnega plačila artikla vam stroške za nakup nedostavljenega artikla vrne na vaš račun.

Navedeni pogoji dostave veljajo le pri nakupu v spletni trgovini Serving.si za področje Slovenije.

Pridružujemo si pravico, da se časovni rok podaljša, zaradi tehničnih ali drugih napak v postopku. V tem primeru se zavezujemo, da bomo naročnika ustrezno obvestili.

Prosimo vas, da nas obvestite, če niste prejeli nobenega obvestila z naše strani in so od nakupa pretekli več kot 3-je delovni dnevi.

 

Načini plačila

Ob naročilu in poslani ponudbi z naše strani, boste na vaš e-naslov prejeli povzetek naročila, ki bo vseboval tudi podatek o dostavi, izbranem načinu plačila in vrednosti. Ob prevzemu pošiljke boste prejeli tudi dobavnico v fizični obliki, račun vam pošljemo po pošti v roku treh dni.

V primeru plačila po predračunu, bomo paket odposlali v najkrajšem možnem času po prejemu vašega nakazila in če so artikli na zalogi v skladišču. Naročeni artikli bodo za vas rezervirani 3 delovne dni, v primeru, da v tem času ne poravnate predračuna, bodo po preteklih treh dneh vaši artikli zopet na voljo vsem kupcem.

Predračun je veljaven 3 delovne dni, od prejema naročila!

 

 

Reklamacije

V podjetju Serving se zavedamo pomembnosti reklamacij, zato se trudimo, da jih rešimo v najkrajšem možnem času in v obojestransko zadovoljstvo, vsekakor pa skladno z zakonsko veljavnimi določili.

V primeru reklamacij, napačnih ali poškodovanih izdelkov

Vračilo blaga predhodno najavite preko e-pošte info@servingdoo.si ali preko telefona na +386 (0)2 82 15 125.

Zraven blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa. Na vašo željo vam lahko blago zamenjamo za drugo ali pa vam vrnemo kupnino.

Stvarna napaka

Nosimo odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

37. člen
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Na elektronski naslov info@servingdoo.si lahko pošljete tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke in predloge.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj izdelka jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca.

Cene

Spletna cena velja za vse uporabnike nakupa v spletni trgovini. Za nakup se ni potrebno registrirati! Kupec postane registriran uporabnik z registracijo v spletni trgovini.

Redna cena je običajno višja od spletne cene. Redna cena je prodajna cena na prevzemnih mestih.

Kjer je ob artiklu izpisana samo ena cena, pomeni, da sta Spletna cena in Redna cena enaki.

Vse cene vsebujejo DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila pod navedenimi načini plačila na strani spletne trgovine. Pri izračunu smo že upoštevali našo najboljšo ceno, kar pomeni, da so v spletni trgovini navedene cene fiksne.

Kljub naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bomo kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa poiskali rešitev za obojestransko zadovoljstvo.

Popusti se ne seštevajo.

V ceno ni vključen strošek dostave, razen v primerih, ko je to izrecno označeno (“brezplačna dostava”).

 

Ponudba

Zaradi narave poslovanja in v želji po zagotovitvi ažurnih podatkov se podatki o artiklih v spletni trgovini pogosto spreminjajo. Cena v spletni trgovini je prikazana kot Spletna cena ter Redna cena. Spletna cena velja za vse uporabnike spletne trgovine, tudi registrirane uporabnike. Registriran uporabnik postanete z registracijo v spletni trgovini. Na spletnem mestu artikla je za posamezen artikel prikazana Redna cena, kar je prodajna cena na prevzemnih mestih.

Izbrana ponudba je izbor artiklov iz naše spletne trgovine. Posebna ponudba ali TOP ponudba je posebej znižana cena artikla, ki velja v določenem obdobju za določene artikle, ki so v ponudbi označeni s popustom. Ob artiklu je navedena znižana cena artikla in Redna cena, ki je prečrtana.

Odprodaja artiklov smo poimenovali artikle, katerim smo še dodatno znižali ceno glede na spletno ceno, in velja do odprodaje zalog tega artikla. Cena je navedena ob artiklu.

V rubriki “Priporočeni izdelki” so prikazani artikli, ki jih priporočamo kupcem zaradi lastnosti artikla ali/in cene. Priporočilo je namenjeno širšemu krogu oseb in ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato kupec sam sprejema odločitev za nakup in zanjo ne prevzemamo nobene odgovornosti.

Slike

Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja ali lastnosti artikla!

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Serving d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko kupcu pošljemo prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so veljavne vse v sporočilu navedene cene in pogoji, ki veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in je vedno dostopna tudi registriranim uporabnikom preko njihovega uporabniškega profila.

Izdaja računa

Ob dostavi naročenih artiklov kupcu dostavimo tudi natisnjeno dobavnico. Račun prejme kupec v roku treh dni po pošti ali skupaj z dobavo naročenih izdelkov. V primeru osebnega prevzema prejme kupec natisnjen račun ob njihovem prevzemu ali v roku treh dni po pošti. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Postopek obveščanja o nakupu

Naročilo

– Po oddaji naročila prejme kupec obvestilo s povzetkom naročenih izdelkov in izbranimi opcijami plačila ter dostave po elektronski pošti. Uporabnikom so na spletni strani v uporabniškem profilu vselej dostopne vse podrobnosti o statusu in vsebini vsakega naročila.

– Vaše naročilo bomo v delovnem času pregledali, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdili oziroma z razlogom zavrnili. Pridržujemo si pravico kontaktirati naročnika v namen preverjanja podatkov ali zagotovitve točnosti dobave.

– Pri dobavi artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel ponudniku. Na poštni predal naročnika bomo sproti pošiljali obvestila o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči in bomo artikel odstranil iz naročila ter kupcu vrnili morebitna že vplačana sredstva. V tem primeru lahko kupec najkasneje v roku 15 dni sporoči ali bo celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolagi. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Serving d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobavljivosti artiklov, ki jih nimamo na zalogi v lastnem skladišču.

 

– Naročilo je odpremljeno ali pripravljeno za osebni prevzem

Rok dobave za izdelke, ki se izdelajo po naročilu stranke znaša od 5-10 delovnih dni od prejetja vašega nakazila. V primeru naročila večjih količin izdelkov vas o roku dobave obvestimo ob prejetju naročila.

V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.

 

Preklic naročila

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti, v spletni trgovini izpolniti obrazec v Reklamacije in servis-prekinitev naročila ali poslati e-sporočilo na naslov info@servingdoo.si. V zadevo elektronskega sporočila navedite “Preklic naročila”, v sporočilu pa navedite ime in priimek ter številko in datum naročila. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, lahko pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema, pa kupec svojo željo po preklicu naročila sporoči na prevzemni lokaciji.

 

Prodaja pravnim osebam

Registracija in prodaja pravnim osebam z oddajo naročila preko Spletne trgovine je mogoča, vendar so obvezni podatki naziv podjetja, naslov ter davčna številka. Pravne osebe z oddajo naročila preko Spletne trgovine nimajo pravice do odstopa od pogodbe v roku 15 dni in ne morejo reševati sporov preko SRPS.

Izdelkov, ki so izdelani po merah in naročilu kupca, ni mogoče vrniti ali zamenjati. Razen v primeru, da niso izdelani v skladu z naročilom ali napake pri izdelavi.

 

Komunikacija z uporabniki

V kolikor potrebujete pomoč pri oddaji naročila ali pomoč pri svetovanju nas lahko pokličete na telefon: +386 (0)2 82 15 125 v delovnem času ali pošljete e-sporočilo na naslov info@servingdoo.si.

Z uporabnikom bomo stopili v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

 

Morebitna oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne in jasno bodo določeni pogoji udeležbe v njih,
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali.

 

Ocene in mnenja

Mnenja in ocene so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. Spletna trgovina omogoča, da mnenje napiše katerikoli obiskovalec spletne trgovine a ga pred dokončno objavo pregledamo. Objavili ne bomo mnenj in/ali ocen, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po naši oceni ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja in/ali ocene se avtor izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja in dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Pridržujemo si pravico vsebino mnenja uporabljati časovno neomejeno in za katerekoli namene, ki so v poslovnem interesu podjetja Serving d.o.o., vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na lastnika spletne trgovine.

 

 

Pritožbe in spori

Serving d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih. V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko +386 (0)2 82 15 125, pošljete e-sporočilo na naslov info@servingdoo.si. ali nam pišite na naslov Serving d.o.o. spletna prodaja. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Serving d.o.o. upošteva določila Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (SRPS) in v skladu s 32. členom tega zakona v splošnih pogojih priznava Nacionalno kontaktno točko-Slovenija.

Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje. S klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL. Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko – Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList.

Omejitev odgovornosti

Serving d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da jih ne uspemo pravočasno ažurirati. V takem primeru, bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Serving d.o.o.ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Mnenja pred objavo pregledamo in zavrnemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Prav tako ne odgovarjamo za informacije v mnenjih in se omejujemo od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Pridržujemo si pravico do odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih v primeru vednosti ne bi potrdili oziroma sklenili pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

 

Serving d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko spletne trgovine Serving kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.